Text-Ads

Pages

Bounce with ME

Monday, October 18, 2010

2 Minggu yg penuh XTVT....

Assalamualaikum....
salam 1 Malaysia...


Jam skang mnnujukkan jam 4.23 a.m....
aku still x ngantok n xbleh tdo...ini gara2 aku tdo ptg smlm n minum secawan OLDTOWN Coffie beberapa jam yg lepas....huhuhuu...nk stdy math la ktekan....(Test Math mlm ni kol 8.30)...huhuhuuuu...
pg nnti pas subuh kompem aku bantai tdo cukup2 coz klu aku tdo skang alamatnye subuh kol 10 la jwbnye....

-2mggu lepas aku blik kmpng....tenangkan fkirn semntara n mncari kepastian....
ptg jumaat pas aku sdr dri tdo...mak aku suh aku g tgk pokok pelam tepi umah..
aku ingt suh tgk buah pelam..tpi alih2 aku yg terkjut coz pokok pelam yg selama nie megah berdiri n rendang tumbang menyembah bumi akibat ribut.....kesannye telah menyebabkan sebahagian bumbung luar rumah jatuh n pecah..........nasib la jtuh kat halaman tuan pokok..klu tumbang ke rumah jiran x kea kne byr ganti rugi....huhuhuu...
mcm tau2 jea aku nk blik pokok nie tumbang kan...ish3...xpe la....oleh sbb kasian kat ayah aku yg letih brkrja...aku pun twarkan dri tok clearkan pokok pelam yg tumbang nie...alhamdulillah...pg ahad berjaya gak aku clearkan tempat 2.....tanpa pertlongan sesiapa....huhuhuhu...(PENAT GILER...)..ptg 2 aku grk blik UMP da...akhirnya bleh gak aku release kat umah dgn pokok pelam 2 yg mnjdi mangsa....hahahhahaa....

n mnggu lepas ari sbtu...aku tlh mewakili Fakulti dlm SUKAN Antara Fakulti (SUKFAC) dlm acara bola baling lelaki.......sungguh tidak terduga apabila pasukan lelaki n wanita telah berjaya mendpat tempat ke-3...ini adlh pencpaian trbaik berbanding sem lepas di mana kami kalah awal....walupn aku just jdi sub tpi prlwnn pnntuan tmpt ke-3 n ke-4 khidmt aku dprlukan bg mmprkuatkan perthnn psukan....akhirnye kmi berjya mengalahkan Fakulti Kimia dgn jaringan 2-1 untuk tempt ke-3...TAHNIAH..!!! buat smue yg terlibat n kejayaan ini kmi berikan khas utk fakulti....hehehehe...(sudh pastinye Dr.Azdhar akn trsenyum lebar...jgn lupe wt knduri yea...huhuhuu...)....letih mmng letih tpi math ttp kne stdy....huhuhuu.....

TEST...TEST...TEST....ini lh yg bermain d fkirn aku skng...mood stdy tbe2 jea ilang...adooiiii....(klu spe2 ade jmpe tlg bg aku blik yea..coz aku nk smbng stdy blik...huhuhuu...)...

Ya Allah..Kau bukak kanlah HatIku n kawan2 ku utk menerima Ilmu MU YA ALLAH....
Lindungilah kami dri hasutan syaitan2 yg sering mnggngu kami n menyesatkan kami...
dan KAU pemudhkanlah segala urusan kami kerana sesunguhnya tiada yg lebih mudah melainkan KAU permudahknnye.....Amin...Amin..Amin...Ya Rabbala'lamin......

*tq kpd mereke2 yg mmberi sokongan kpd kami sebgai wkil FSKKP...
*to all my friends..gud luck for the MATH test 2 tonight!!!...
*n gud luck for the Final also....
*tq's kpd org yg mrh aku pg td coz klu die xmrh kompem aku xstdy ari nie...hehehee...
*n tq kpd yg sudi mmbaca blog aku nie....
sekian...wassalam....

0 comments:

Post a Comment