Text-Ads

Pages

Bounce with ME

Friday, November 5, 2010

~~Bila la aku nk stdy nie???~~

Salam...

da masuk ari ke-5 minggu stdy week pun aku skng tpi 1 bnde pun aku x stdy lg....mmng giler aku die buatnye...
mau xnye....smuenye gara2 Database n SRS...3 hari aku dok wat keje kat pyung putih smpai awl pg...blik2 jea KK2 trus tdo...x smpat bukak buku pun....huhuhuhu....

abis jea presentation SRS pg smlm ingt nk stdy la..alih2 mlm 2 kaur g tgk movie night cter MEGAMIND 3D kat ECM....kol 4.30 pg td bru smpai UMP....Letih giler !!!....

Kol 9.30 - 4.30...(7jam kat luar UMP).....(aku, apiz, epul n black cat..)
1st g tgk MEGAMIND kat ECM smpai kol 2 pagi....
pastu aku ajk diorg g TC lepak2 jap coz aku da stress giler n nk cri ketenangan jap.,...smpai2 jea...YA Allah.....ramai giler muda-mudi dok lepak kat situ pg2 buta...diorg xblik tdo kea???..aku brtnye dlm dri...(padhl aku nie??..wat pea aku kat snie...sme jea aku pun...)
xpe la.....dlm aku jln2 2 xsngkea aku jmpe xrumate aku mse mtrik dlu ADAM...budak UTEM..die blik Pekan cuti stdy week.....


penat jln2 aku g duduk atas kayu smbil menhayati deruman ombak menghepas pantai...dlm aku leka di buai angin ombak malam...mood aku tbe2 jdi spoil...coz ade 1 pasngan asyik bercumbu-cumbuan...nk trmunth aku tgk gelgat psng nie...mmng ilang trus mood aku....trus aku bla dri situ ajak diorg g mkn....hahahha...
lapar giler prut nie coz x berisi dri tgh ari....

masuk restoran 24jam mkn ape yg ade kat situ...hahhhahaa..mmng giler...kol 3 pg mkn KFC...mmng x berhasiat...huhuhuhu.....
lpas mkn trus blik.....

-sri nie aku nk rht jap coz letih x ilang lg....mngkn mlm nnti bru start stdy...(klu aku rjin la...hahhaha)....
-GOOD LUCK n All the BEST !!!!..aku ucapkn kpd smue shbt2 yg akn mnduduki Final mnggu hadapn.....
-maaf aku pinta sekirnye ade yg trse ati ngan aku...aku btol2 mintak maaf.....
-sem nie amat bermkne bg aku coz mcm2 tlh berlaku n aku xsngka smue nie berlaku kpd aku.....
-ape2 pun aku akn mnunggu ape jua rintgn di mse hadpn....Semoga aku berjaya mnenempuhi nye....Amin...
-YA Allah...Kau kuatkan lah driku n shbt2 ku dlm menempuh hari2 yg mendatng agr kmi kaut utk menghadpinye...dan kau terangkan lah hati kami utk menerima smue ILMU MU ....Amin...

Wassalam.......

0 comments:

Post a Comment