Text-Ads

Pages

Bounce with ME

Sunday, December 12, 2010

Sahabat Selamanya...

Salam..sahabt2 ku smuenya...

di sni aku nk kongsi dgr korg smue lirik lagu "Sahabat selamanya"
dri Padi Feat Upin & ipin...lgu nie cukup2 mmbuatkan aku berfikir adkh shbt2 aku
adlh shabt selamnye???...sbnrnye bkn senang kite mencari sahabt selamnye ini kerana
shbt itu mestilah org yg btol2 ingin bersahabt dlm ape jua keadaan....

x kire susah mahupun senang...berbeza pendapat dan pendirian tetapi saling
melengkapi antaranya....yg baik diperelokkan lg dan ape yg kurang mestilah diperbaiki lg.....inilah sahabt selamnya.......

sahabt2ku semua.....korglah shabt2 ku selama2nye xkira bangsa, agama dan jantina...
hidup aku x lengkap xpe korng smue...thank's a lot!!!!...

harapan ku adlh biar ukhuwah yg terjlin ini berkekalan selamnya.....Amin....

=====================================================================================
"~~“SAHABAT SELAMANYA”
Padi bersama Upin & Ipin

Dua tiga kapal belayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia
kerna..

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
oh oh..

Berakit-rakit kita ke hulu
berenang-renang kita ke tepian
kita berbeza untuk saling mengisi segala kekurangan kita
menjadi..

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… selama-lamanya setia…

Tiada bukit yang terlalu tinggi
untuk kita daki bersama
dan tak ada laut yang terlalu dalam
untuk diselami…

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya ohh..

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… selama-lamanya… setia…~~"

p/s;
- Crilah sahabt selamnya....
- shbt2 ku...tq's coz sudi jd shabt aku...
- n sayangilah mereka mcm kluarga anda sendri....

0 comments:

Post a Comment