Text-Ads

Pages

Bounce with ME

Sunday, April 25, 2010

KMPh 08/09 MeMories..!!!!



Mlm ni aku berkarya lg....hahahhahaaa.....
tengah sedap2 aku stdy td tbe2 je mood aku ilang....(dsbbkn seseorng)....
tpi xpe..bkn itu yg aku nk tulis...
kli ni aku nk tulis kisah aku kt matrik pahang dlu...pejam celik- pejam celik da 1 thn aku kuar dri sna tpi memori kt sne still dlm ingn aku n xkn aku lupekn....
hahahhaaa....membebel lak aku kn mcm pompuan...hehehhee....
e'eh....jap2,sblom 2 sbb utma aku tulis ni coz ptg td tgh aku sedap2 stdy SAD...tbe2 ym aku ade call aku angkt la n rupe2nye member mtrik aku la kol aku coz roomite aku dlu ade kt sne skang...(fendi n pian)...tq's coz korng still ingt aku lg...
hahahaaaa.......
k la....aku just overview je la kish aku kt mtrik dlu....aku msuk sne mmng mcm org gile la coz 1st time tu aku tggal kat asrama n jauh ngan mak bapak aku....aku dpt bilik A2.T2.32....ni la blik aku dlu...roomate aku ade 3 org...ADAM,PIAN n KERING(KEROL)....kmi tggal ber4 dlm blik tu....hahahhaaa....
kuliah aku lak KULIAH 7..iaitu kuliah last tok bdk hayat...kelas tutor aku lak 7H36...seramai...enth la aku lupe la bpe org..hehehee...
..tpi yg aku ingt lelaki ade 5 org je n pompuan 3 kli gnde...huhuhuuu...(farisd,hafiz,wan,naim,faten syahrh,fatin kecik,kupt,syafi,wahyu,jamilah,adni,ana,farhana,k'nina,k'lily,k'zati,ros,yati,shulin.jiali,feeqa,amyrah,aina n ade lg tpi aku lupe la....sori la aku terlupe nme tpi muke korn still dlm kpla otak aku....).....
mcm2 la actvt yg aku wt sepanjng 1 thn aku kt sne....
n rmai mmber2 yg aku knl....mizan,aman,afiq,syafiq kl,afif,fendi,asraf,mahmod,mus n rmai lagi...
xlupe gak tok bdk2 KULIAH aku...KULIAH 7...aku rndu kt korng smue....hehehhee.....kt sni la aku mncri jln hidup aku slps SPM aku yg x seberpa n bertuah dpt msuk matrik coz dlm kluarge aku,aku org ke-2 yg dpt msuk mtrik slps pakci aku.......besar gak la tnggungjwb aku kt stu..
huhuhuuu....aku n cter sme kt korng mmng x muat blog aku ni coz mcm la actvty yg aku wt slme 1 thn kt sne smpai2 org knl aku sem 2 coz aku jd MC tok stu pgrm n berpantun lak aku mlm 2...mmng hangat la mlm tu...keesoknnye rmai giler berpntun2 ngan aku...menyirap gak ar tpi xpe aku d knali....hahhahaaa....tpi yg pelik bg aku coz bdk ni kecoh ble aku berpantun tpi sblom2 ni ade bdk berpntun diorg x kecoh pun....huhuuhuhu...xpe la...
itu da mnjadi sejrh hidup aku da....
k la mood aku pun da kembali ni...
nk kuteruskn perjuangan ku ini...
tggal lagi 3 paper jea....

SYUKKKKKKKKKKKKKKKKK....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....u can do it...
wasslam.....
special tq's to all mi friend kat MARTIK PAHANG 08/09....

roomate aku skng coz tahan dgr volume lg yg aku psng skang n xlupe gak kt blog ni coz mnjdi tempat aku tok berkarya....hahahhahaa.....(。◕‿◕。)

0 comments:

Post a Comment