Text-Ads

Pages

Bounce with ME

Saturday, May 1, 2010

Selamat Tinggal UMP..!!!

Salam.....
Alhamdulillah....bersyukur kehadrat illahi kerana dpt juga aku update blog aku ni sblom bertolang pulang ke Selancar tok cuti Sem slma 2 bulan ni.....
Setelah penat berjuang dgn tabah n kental selama 2 minggu ni....coz mnggu EXAM....mmng aku struggle giler tiap2 mlm dgn stdy n PES...huhuhuhuhuuu.....
Nk citer payh ke senang solan Final pun da xde gune rsenye coz da pun leps rsenye mls nk ungkit pasl 2...skng ni aku tgh tggu PARENTS ku dtg ...huhuhuuuu....diorg bru je bertolk...
lmbt g la jwbnye...hehhehehheee.....lepak2 la dlu kt umh ni....BOSAN!!!!!!!!!!....
da la xcukup tdo lak 2 n mne tdo pun dri semalm coz tournmnt PES ngan hafiz smpai subuh...hahhahaaa...
ha..


sblom terlupe meti korng perasan kn npe aku tukar name blog aku ni from 1 STEP FORWARD kpd "Bo$s $itE" coz ade la mmber2 aku ckp x sesuai la nme blog lme aku 2 n aku pun just letak je nme 2 n ble aku nk update je blog ni tbe 2 idea sampai nk tukar nme blog ni....harp name ni dtrime rmai la yea...muahahahhahahhaaaaaa......

k la...aku pun da xde modal nk tulis ni tpi xpe aku nk ucapkn selamt pulang kwan2 ku insya-Allah klu ade umur yg panjang kite bersua lg SEM 3 nnti,aku hulurkan tgn mohon kemaafan kpd smue yg mngenali dri ini .....sblom terlupe Selamt berblog aku ucapkn kpad AYU MAFIA coz da buat blog...heheeheheheee.....http://titikayu_ayu.blogspot.com...(slmt berkarya...)

da la mls da nk tulis...
sekian....

Wassalam........

0 comments:

Post a Comment