Text-Ads

Pages

Bounce with ME

Monday, May 31, 2010

Mencari Kepastian....



Jam sudah menunjukkn pukul 2.30 a.m....
aku still xdpt lelapkn mata ku lg...pusing kanan slh n pusing kiri pun xkena...
so,ape lg update blog la...hahhahahaa....
aku sbnrnye dlm dilema skng ni....
dilema sbb ape??? 2 aku x pasti...(ni sbb la nk cri kepastian)

Nk kata mslh ngn Awek???
xde lak coz i'm single lg...huhuhuhu...(promote ckit...hahahaha...)
Nk kate mslh kluarge???
kluarge aku ok jea....
mslh kwn??A?
x gak coz smue kwn2 aku giler2 punye....
xprnh ade mslh yg seyes2...huhuhuhuuuu.....

npe ngan aku ni!!!!!!TIDAKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!......

Ya Allah,aku mohon kepada mu berikan lah jwpn kpd ketidakpastian ku ini...
Hanya kpd mu la ku memohon pertolongan.....
kerana jiwaku sudah xkeruan lg n ketenangan yg hadir slme ni makin luput di mamah mentari....



"hidup ni mmng penuh dgr cabaran dan dugaan dr Allah...
yg sentiase menguji hamba-hambaNya agar beriman kepada NYA....
aku tidk terkecuali menerima pelbagai dugaan n cabaran hidup...
YA Allah Kau kuatkan lah ImanKu ini dlm menempuh sgla dugaan n cabaraan yg dtg drimu ini ....YA ALLAH...."

0 comments:

Post a Comment